Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Dan gaan wij daarover graag met u in overleg. U kunt daarvoor contact opnemen met uw VvE-manager. Komt u er samen niet uit dan kunt u een klacht bij ons indienen.

Klanten melden
U kunt uw klacht met een duidelijke klachtomschrijving schriftelijk of per e-mail aan ons toesturen.

Stuur uw brief naar
Heton VvE BV
t.a.v. klachtenregistratie
Postbus 657
6040AR ROERMOND

Stuur een e-mail
klachten@hetonvve.nl

Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen.

Wanneer krijgt u een reactie op uw klacht?
- Uw klacht wordt geregistreerd in ons klachtenregister.
- Binnen 5 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging.
- Binnen 4 weken ontvangt een inhoudelijk reactie op uw klacht.

Binnengekomen klachten worden periodiek geëvalueerd en indien noodzakelijk worden verbetermaatregelen genomen.

Een storing, melding of reparatieverzoek
Een storing, melding of reparatie verzoek is geen klacht. Deze verzoeken kunt u melden via het onlineportaal, beheer@hetonvve.nl of telefonisch via 0475-315314

BVVB klachtenprocedure
Wij gaan ervanuit dat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Indien wij er samen niet uitkomen, dan kunt u de klacht indienen bij de Branchevereniging VvE Beheerders (BVVB), www.bvvb.nl/leden/klachtenprotocol